Tematyczne
  • Polisy na życiePolisy na życie
    Odpowiedni wybór polisy na życie. Nie zaniedbuj swojej przyszłości, nie obarczaj innych członków rodziny odpowiedzialnością za twoje życie. Przemyśl odpowiednio wcześniej kwestię odpowiedniej i korzystnej polisy na życie. Nie jest …
  • Przydatne urządzeniePrzydatne urządzenie
    Każdy z nas z pewnością lubi korzystać z przywilejów, jakie daje nam dzisiejszy świat. Na świecie mamy mnóstwo fantastycznych dziedzin naukowych, które w jakiś sposób mogą wpłynąć na nasze życie. …
  • Nowinki multimedialneNowinki multimedialne
    W szkołach czy w pracy często wykorzystywane są różnorodne multimedia, by lepiej dotrzeć do słuchacza. Wielu z nas w swojej pracy często przygotowuje różnorodne prezentacje multimedialne, dzięki dzisiejszej technologii taka …
Strony

Marketing a multimedia

Marketing jest bardzo szerokim pojęciem każdej reklamy, działań mających na celu zdobycie klienta, zapoznania jego z ofertami, z produktami i usługami, i z zaproponowaniem ich na indywidualnych lub ogólnych warunkach, w zależności od projektu. Podczas działań marketingowych liczy się przede wszystkim pomysł, i możliwość jego realizacji, a także fundusze umożliwiające jak najlepsze jego wykonanie. Reklamę możemy podzielić ze względu na jej przekaźniki. Na pierwszym miejscu będą to przede wszystkim media. Media wykorzystują między innymi dźwięk, obraz, animacje, które widzimy w internecie, czy w telewizji. Media to przede wszystkim internet, radio, telewizja i prasa. Tymi czterema drogami najczęściej jest przekazywana oferta płynąca z firmy działającej na rynku polskim lub zagranicznym. Bez względu na to czy mamy do czynienia z polską lub zagraniczną firmą, reklama jest opracowywana na podobnych zasadach,. Jedyną różnicą może być to, iż jedna firma będzie mogła sobie pozwolić na bardziej kosztowne przedsięwzięcie niż druga. Za tym idzie lepszej jakości animacja, dłuższe spoty reklamowe, bardziej dopracowana strona reklamowa, online, czy częstsze puszczanie reklam na antenie radia. Reklamy są przesyłane za pomocą skrzynek elektronicznych, telefonów komórkowych (w tym wiadomości tekstowych lub graficznych).

Leave a Reply