Tematyczne
  • Nauki techniczne
    Nauka dzieli się na poddziedziny, jak doskonale wiemy. Jedną z najważniejszych subdyscyplin naukowych jest z całą pewnością technika, ponieważ wszelkie nauki techniczne właśnie, mają bezpośrednie przełożenie na jakość naszego życia …
  • Jak taniej zdobyć nowoczesne urządzenia elektromechaniczne?
    Obecnie możemy korzystać z coraz bardziej zaawansowanych technicznie urządzeń elektromechanicznych. Takie urządzenia mogą mieć bardzo rozbudowane funkcje, jeśli kierowane są do rynku profesjonalistów. Z drugiej strony w domowych warunkach możemy …
  • Wykorzystywanie układów elektronicznych w maszynach
    Produkcja w coraz większym stopniu opiera się na wykorzystywaniu nowoczesnych maszyn. W ten sposób możliwe jest znacznie sprawniejsze kierowanie procesami, w jakich do tej pory konieczne było uczestnictwo ludzi. Maszyny …
Strony

Marketing a multimedia

Marketing jest bardzo szerokim pojęciem każdej reklamy, działań mających na celu zdobycie klienta, zapoznania jego z ofertami, z produktami i usługami, i z zaproponowaniem ich na indywidualnych lub ogólnych warunkach, w zależności od projektu. Podczas działań marketingowych liczy się przede wszystkim pomysł, i możliwość jego realizacji, a także fundusze umożliwiające jak najlepsze jego wykonanie. Reklamę możemy podzielić ze względu na jej przekaźniki. Na pierwszym miejscu będą to przede wszystkim media. Media wykorzystują między innymi dźwięk, obraz, animacje, które widzimy w internecie, czy w telewizji. Media to przede wszystkim internet, radio, telewizja i prasa. Tymi czterema drogami najczęściej jest przekazywana oferta płynąca z firmy działającej na rynku polskim lub zagranicznym. Bez względu na to czy mamy do czynienia z polską lub zagraniczną firmą, reklama jest opracowywana na podobnych zasadach,. Jedyną różnicą może być to, iż jedna firma będzie mogła sobie pozwolić na bardziej kosztowne przedsięwzięcie niż druga. Za tym idzie lepszej jakości animacja, dłuższe spoty reklamowe, bardziej dopracowana strona reklamowa, online, czy częstsze puszczanie reklam na antenie radia. Reklamy są przesyłane za pomocą skrzynek elektronicznych, telefonów komórkowych (w tym wiadomości tekstowych lub graficznych).

Leave a Reply