Tematyczne
  • Dlaczego starego i niepotrzebnego sprzętu nie wolno wyrzucaćDlaczego starego i niepotrzebnego sprzętu nie wolno wyrzucać
    Wraz z wejściem naszego kraju do Unii Europejskiej, Polska została zobligowana do zbiórki oraz do odzysku i recyklingu elektrośmieci. Organizowane punkty zbierania śmieci elektronicznych przyjmują zużyty sprzęt bezpłatnie. Jedynym warunkiem …
  • By wszystko było w porządkuBy wszystko było w porządku
    Żadną tajemnicą jest to, że człowiek to przede wszystkim taka istota, która zawsze chce tego, aby to właśnie jej życie było jak najlepsze. Niestety, zazwyczaj na samych chęciach się kończy, …
  • Nowoczesne sprzęty techniczneNowoczesne sprzęty techniczne
    Wielu z nas dość mocno się niekiedy zastanawia nad tym, jak na przykład może korzystać ze sprzętów, będących niekiedy dość mocno skomplikowanymi w użyciu. Zajmując się nimi, koniecznie trzeba mieć …
Strony

Marketing a multimedia

Marketing jest bardzo szerokim pojęciem każdej reklamy, działań mających na celu zdobycie klienta, zapoznania jego z ofertami, z produktami i usługami, i z zaproponowaniem ich na indywidualnych lub ogólnych warunkach, w zależności od projektu. Podczas działań marketingowych liczy się przede wszystkim pomysł, i możliwość jego realizacji, a także fundusze umożliwiające jak najlepsze jego wykonanie. Reklamę możemy podzielić ze względu na jej przekaźniki. Na pierwszym miejscu będą to przede wszystkim media. Media wykorzystują między innymi dźwięk, obraz, animacje, które widzimy w internecie, czy w telewizji. Media to przede wszystkim internet, radio, telewizja i prasa. Tymi czterema drogami najczęściej jest przekazywana oferta płynąca z firmy działającej na rynku polskim lub zagranicznym. Bez względu na to czy mamy do czynienia z polską lub zagraniczną firmą, reklama jest opracowywana na podobnych zasadach,. Jedyną różnicą może być to, iż jedna firma będzie mogła sobie pozwolić na bardziej kosztowne przedsięwzięcie niż druga. Za tym idzie lepszej jakości animacja, dłuższe spoty reklamowe, bardziej dopracowana strona reklamowa, online, czy częstsze puszczanie reklam na antenie radia. Reklamy są przesyłane za pomocą skrzynek elektronicznych, telefonów komórkowych (w tym wiadomości tekstowych lub graficznych).

Leave a Reply